Iniţiativa face parte din cea mai recentă campanie Neumarkt® – „Bărbaţii pe care te poţi baza“, care încurajează comportamentele responsabile, inclusiv grija faţă de mediul înconjurător. „Suntem parte din această comunitate şi vrem să contribuim activ la schimbarea în bine. Ne bucurăm să vedem cât de mulţi colegi aleg să se implice voluntar în acţiunile de curăţare şi cât de mult ne motivează rezultatele pe care le atingem împreună. Lăsăm această zonă mai curată decât am găsit-o, însă e nevoie în continuare de conştientizare, implicare şi de cât mai mulţi oameni pe care te poţi baza să aibă grijă de natură”, a declarat Alina Ţâru, directorul fabricii din Craiova a Heineken România

Deşeurile colectate de voluntarii participanţi la acţiune au fost ulterior preluate de o companie de salubrizare. „Ne bucurăm să vedem un interes din ce în ce mai mare pentru protejarea mediului şi le mulţumim tuturor celor care se implică voluntar. Prin educare şi iniţiativă, putem reduce cât mai mult deşeurile aruncate la întâmplare în natură şi vom continua să fim alături de cei care îşi doresc să fim mai aproape de acest obiectiv”, a declarat Iulian Tănase, coordonator judeţean Let’s Do It România.
Acţiunile Neumarkt® şi Let’s Do It România vor continua în perioada următoare şi în alte zone din ţară.