Poşta Română investeşte 40 de milioane euro în 3.000 de cutii poştale digitale

Compania Naţională Poşta Română va achiziţiona 3.000 de cutii poştale digitale, aliniindu-se astfel la dinamica evoluţiei pieţei. Investiţia face parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a companiei, cu finanţare externă de 40 milioane de euro.

0

Cutiile poştale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poştei Române cu acces 24/7, cât şi în alte oficii poştale şi zone strategice de interes de pe teritoriul ţării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toţi clienţii şi firmele de curierat. „Investiţia în aceste cutii poştale digitale şi, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei în beneficiul clienţilor noştri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm şi alte investiţii menite să îmbunătăţească experienţa clienţilor cu Poşta Română şi să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât şi în străinătate. Sunt mândru că mă aflu la conducerea Poştei Române şi că, împreună cu echipa mea, pot demara acest proiect care va transforma compania într-un operator poştal de încredere, dinamic şi de înaltă calitate”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.

În paralel cu acest proiect, Poşta Română va dezvolta o reţea de livrare pick-up/drop-off pentru magazinele online. Acest serviciu nou este conceput ca urmare a creşterii comerţului electronic şi va oferi o altă opţiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locaţii, oficii poştale şi zone strategice de interes.
Investiţia în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România şi face parte din strategia de modernizare a Poştei Române.

Facebook Comments