Specialiştii în turism se reunesc din nou la Herculane

Devenită deja o tradiţie pentru Herculane, ,,Conferinţa Naţională Întoarcerea la Apă” îşi deschide din nou porţile. De data aceasta, sunt dezbătute perspectivele de dezvoltare ale staţiunii şi segmentului de balneologie, wellness şi spa din România. Ediţia a IX-a, denumită ,,Sanitas per Aqua”, urmează să pună în discuţie provocările din acest segment de turism, aşteptările asociaţiilor europene de profil de la Băile Herculane, precum şi viitoarele direcţii de marketing şi dezvoltare de brand.

0

Evenimentul aduce faţă în faţă specialiştii care pot da soluţii pentru dezvoltarea staţiunii, prezintă dezvoltarea noilor facilităţi spa din Herculane, analizează paşii pe care i-au facut destinaţii de succes din turismul medical şi felul în care aceştia se pot aplica în staţiune. „Pro Turism Herculane a depus în ultimii ani eforturi considerabile pentru promovarea balneo pe piaţa europeană, iar investiţiile din locaţii s-au făcut simţite atât în dezvoltarea facilităţilor, cât şi a serviciilor de spa şi wellness. Nu este un secret faptul că staţiunea noastră înregistrează în acest moment cel mai ridicat nivel de investiţii private. Scopul nostru rămâne acela de dezvoltare continuă a staţiunii şi de promovare. Căutăm permanent să învăţăm de la cei mai buni şi să avem în jurul nostru specialiştii alături de care să putem contura direcţiile de viitor pentru acest loc“, spune Marinela Badea, preşedinte Pro Turism Herculane.

În urmă cu 6 ani, Asociaţia Pro Turism Herculane pleca pe un drum anevoios cu scopul de a readuce în forţă pe piaţa turismului romanesc Băile Herculane şi rezultatele au apărut. Statistic, staţiunea a înregistrat o semnificativă creştere a capitalului de imagine, dar şi a numărului de turişti. Iar această mişcare se datorează cu precădere implicării hotelierilor, mediului privat şi, implicit, investiţiilor de care staţiunea s-a bucurat. Astăzi, servicii spa din ce în ce mai variate aduc în prim-plan unicitatea zonei prin tratamente şi terapii realizate exclusiv pentru Herculane din resurse locale.
„În fiecare an ne-am străduit să venim cu noi facilităţi pentru a răspunde cât mai bine solicitărilor oaspeţilor noştri, pentru că ne dorim ca turiştii români să găsească aici condiţii ca în orice alt resort european, iar Herculane are potenţialul pentru a oferi asta. Pentru acest sfârşit de an, am demarat un proiect ambiţios pentru a reinventa spa-ul. Acesta a fost redeschis într-un nou concept, mult mai aproape de natură, în armonie perfectă cu moştenirea milenară şi inepuizabilă a acestui loc. Oaspeţii se pot bucura de el din această iarnă, pentru că, aşa cum ne-am propus, renovările au fost finalizate în cel mai scurt timp. Printre facilităţile noului spa se regăseasc o varietate de saune, unele dintre acestea fiind ceva cu totul aparte pentru acest segment de spa. […]
Pentru mine nu există dubiu că turismul balnear din România se îndreaptă în sfârşit pe drumul evoluţiei, aşa cum a meritat mereu. Au fost făcute investiţii majore în sectorul privat, iar acest lucru s-a simţit cu siguranţă în calitatea serviciilor balneo, care este acum vizibil îmbunătăţită în mai multe zone din ţară, inclusiv în zona unde sunt amplasate locaţiile noastre“, susţine Florin Băzăvan, manager Bacolux Hotels.

Evenimentul se desfăşoară în perioada 3-5 aprilie la Afrodita Resort & Spa în Băile Herculane, unde pe parcursul celor trei zile, participanţii vor avea ocazia să viziteze obiectivele turistice principale, să încerce noile facilităţi spa din staţiune şi să participe la sesiunile de discursuri.

Printre speakerii conferinţei se numără:
Tobias Bielenstein, Head of Marketing and co-owner of EuropeSpa med & Wellness GmbH, specialist în marketing pentru destinaţii spa – Germania
Natasha Ranitovic, Preşedinte Cluster Wellness şi EuropeSpa – Serbia
Michael Wallace, Consilier Turism Medical, Ministerul Turismului – Ungaria.

Facebook Comments

LĂSAȚI UN MESAJ