Unele dintre aceste probleme, precum lipsa canalizării, a reţelei de apă potabilă sau a asfaltului, coboară oraşul la nivel de cătun uitat, potrivit avocatului Gînju. El afirmă că soluţiile sunt la îndemână, iar viitoarea conducere administrativă liberală le va pune în aplicare în beneficiul exclusiv al horezenilor. „Horezu în anul 2024 arată deplorabil când ne raportăm la infrastructură, deoarece vorbim de debandadă rutieră, aglomeraţie urbană, străzi neasfaltate, lipsă locuri de parcare, lipsă canalizare şi reţea apă potabilă. Vorbim despre acele cozi interminabile de tranzitare a oraşului ce duc la blocarea efectivă a traficului auto. Soluţiile sunt la îndemână, iar viitoarea conducere administrativă liberală le va pune în aplicare în beneficiul exclusiv al horezenilor. Astfel, se va da curs planului de sistematizare rutieră făcut de poliţia orăşenească, plan ce va duce la decongestionarea traficului, semnalizarea rutieră eficientă, crearea de noi locuri de parcare. De asemenea, se impune obligativitatea montării semaforizării inteligente în zona liceului pentru fluidizarea traficului. Se vor asfalta toate străzile şi uliţele săteşti, indiferent de zonă (centrală sau limitrofă) şi indiferent de importanţa lor (de lungime şi de câte familii deservesc), existând posibilitatea finanţării din surse proprii ale primăriei. În ceea ce priveşte reabilitarea şi extinderea reţelei de apă potabilă şi canalizare, vom demara de urgenţă procedurile pentru implementarea şi accesarea de fonduri europene necesare realizării acestui important obiectiv pentru Horezu”, susţine Emil Gînju.
Emil Gînju: „Infrastructura oraşului Horezu arată deplorabil, dar avem soluţii la îndemână”
Horezu, staţiune turistică de interes naţional, se confruntă cu mari probleme de infrastructură, care în mare parte ţin de incapacitatea autorităţilor locale, susţine Emil Mircea Gînju, candidatul PNL pentru funcţia de primar.