„Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 270 de metri pătraţi şi dispune de toate facilităţile care îi permit să ofere clienţilor o experienţă de cumpărături cât mai bună, într-un spaţiu modern. Punctele principale de atracţie sunt vitrina asistată şi vitrina self service cu produse şi preparate din carne DIANA, unde clienţii au la dispoziţie o gamă variată de unde se pot aproviziona cu cele mai proaspete produse şi preparate. Noul magazin DIANA propune aproximativ 5.000 de SKU-uri care satisfac o diversitate mare de nevoi de consum – produse food şi non-food, o zonă generoasă de fructe şi legume, o sortimentaţie cu accent pe diversitate, raport corect calitate-preţ, branduri de încredere şi produse sănătoase.
Magazinul va funcţiona în timpul săptămânii, de luni până vineri, în intervalul 07:00-21:00, între 07.00 – 20.00 sâmbăta şi între 07.00-18.00, duminica.”, potrivit aceluiaşi anunţ.
Cu o experienţă pe piaţa de retail de peste 30 de ani, reţeaua Magazine DIANA operează în prezent magazine în şase judeţe –Vâlcea, Argeş, Dolj, Gorj, Olt şi Dâmboviţa. În perioada imediat următoare este programată deschiderea unui nou magazin în Râmnicu Vâlcea aliniat la standardele actuale de branding.