Provocările din septembrie 2020 – cum să abordăm marketingul digital?

Inceputul lunii septembrie 2020 suna diferit fata de ceilalti ani, datorita virusului si pericolului reprezentat de pandemia Covid-19. Prin urmare, acum traim o oportunitate de a ne regandi strategia digitala si de a utiliza toate instrumentele esentiale pentru a stimula consumul.

0

Pe site-ul agentiei re7consulting.ro exista numeroase sugestii si idei de marketing care te ajuta in formularea propriei strategii.

Lumea de astazi integreaza tot mai multe activitati digitale, implementeaza noi moduri de lucru, dar influenteaza si strategiile de marketing. In 2020, existenta unui site web bun este baza oricarei prezente digitale.

Majoritatea clientilor potentiali vor verifica mai intai informatiile despre orice companie pe net. Este suficient sa spunem ca daca prezenta digitala nu este actualizata, afacerea va avea de suferit.

Crearea unui site web este un pas crucial in dezvoltarea afacerii tale.

E bine sa apelezi la o agentie de marketing digital pentru a obtine un rezultat care sa raspunda asteptarilor utilizatorilor si clientilor tai. Pentru a avea succes, trebuie sa oferi continut de calitate, dar si o experienta cat mai placuta de navigare in website. Originalitatea si stiul deosebit de al concurentei vor face diferenta in era digitala.

E-commerce – solutia ideala pentru a stimula vanzarile.

Intr-o strategie de marketing bine stabilita, un site de comert electronic iti permite sa obtii venituri noi si, astfel, sa cresti cifra de afaceri. In unele cazuri, site-urile de cumparaturi online sunt singura sursa de venit pentru vanzatori, care nu au magazine fizice. Pentru o mare parte a antreprenorilor, magazinul electronic este menit sa completeze un magazin fizic. Și este de la sine inteles ca in ultima perioada, comertul electronic a primit un impuls extraordinar.

Septembrie 2020 – o prezenta mai activa pe retelele de socializare

Majoritatea oamenilor sunt prezenti pe cel putin  o retea sociala. Prin urmare, e bine sa intelegi importanța de a te plasa acolo pentru a promova promovarea produselor si serviciilor tale o data cu inceputul anului scolar in septembrie 2020.

Avantajul retelelor sociale este ca inregistrarea si crearea de continut sunt complet gratuite (cu excepția publicitatii platite). Ai nevoie doar timp si know-how. fiecare platforma sociala are propriul sau mod de operare si fiecare are propria tintă. Un alt avantaj al social media este ca poti cauta noi clienți. Cum? Prin crearea de postari care vor fi difuzate pe scara larga de catre fanii tai și care vor atrage oameni noi. In functie de ceea ce oferi, nu ezita sa te pozitionezi pe anumite retelele de socializare.

E-mail pentru fidelizarea clientilor

E-mailul este o tehnica de prospectare care este inca foarte utilizata, chiar si in aceste perioade de digitalizare puternica. Multe companii apeleaza la e-mailuri ca parte a buletinului informativ, care va permite o mai mare loialitate a clientilor.

Acest lucru functioneaza deosebit de bine pentru magazinele de comert electronic, precum si pentru companiile specializate in instruire. De asemenea, e-mailurile sunt acum accesibile tuturor, deoarece exista multe instrumente pentru a incepe aceasta abordare de marketing. Majoritatea ofera o versiune gratuită, care este suficienta pentru o utilizare moderata. Plusul acestor mijloace media: iti poti urmari campaniile și poti vedea ce functioneaza și ce nu functioneaza bine.

Publicitate platita (campanii PPC) ca supliment de marketing

In cazul in care vrei sa aloci un buget suplimentar strategiei de marketing digital, exista optiunea de publicitate cu plata.

Ai la indemana mai multe optiuni: pe motorul de cautare bazat pe text, prin YouTube, prin alte site-uri, folosing remarketing, etc.

Campaniile PPC exista si pe retelele de socializare. Iti alegi propriul buget, si poti modela dupa necesitati campaniile platite de tip pay-per-click.

Facebook Comments