SC Apavil SA transmite deciziile ca urmare a Covid-19

0

„Având în vedere situația creată de apariția și răspândirea virusului Covid-19 și Hotărârile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență nr.6 din 09 martie 2020, respectiv nr.7 din 11 martie 2020, Societatea Apavil SA aduce la cunoștința utilizatorilor măsurile luate în acest sens, în perioada 13-31 martie 2020 (cu posibilitatea prelungirii)”, transmite Apavil într-un anunț  aflat pe portalul instituției.

„Accesul la casieriile societății va fi limitat astfel încât să nu fie mai mult de o persoană la ghișeu. Vă rugăm să luați în considerare faptul că plata contravalorii facturilor de furnizare/prestare servicii emise de către societatea noastră se poate face online sau prin partenerii noștri, după cum urmează:
Paypoint;
Un-Doi Centru de Plăți;
Banca Comercială Română: numerar, ATM, MFM&APT, Debit Direct Intrabancar și Inter bancar;
Banca Română de Dezvoltare: numerar, Robo, Debit Direct Intrabancar și Interbancar;
Raiffeisen Bank: numerar, ATM, Internet Banking, Debit
Direct Intrabancar;
Alpha Bank: numerar, Internet Banking, Debit Direct Intrabancar;
Banca Transilvania: numerar, Internet Banking;
CEC Bank: numerar

  Se sistează atât acordarea audiențelor, cât si activitatea de relații cu publicul. Prin urmare, publicul nu va mai avea acces în incinta societății, urmând ca primirea sesizărilor, petițiilor și solicitărilor de orice fel să se facă prin corespondență, fie prin poștă, fie folosind mijloacele de comunicare electronică (pe site-ul www.apavil.ro sunt postate adresele de e-mail și numerele de telefon ale tuturor departamentelor societății).”, potrivit  anunțului citat.