La peste un an de la repoziţionare
Reţeaua „LaDoiPaşi” a ajuns la peste 800 de magazine

Reţeaua de francize soft LaDoiPaşi, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine şi ţinteşte un număr de 1.100 până la finalul anului 2019. În prezent, reţeaua este răspândită pe întreg teritorul ţării, cu 40% din magazinele LaDoiPaşi poziţionate în sudul ţării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Retailerul urmăreşte expansiunea în comunităţile din întreaga ţară, atât urban, cât şi rural.

0

Pentru a susţine dezvoltarea accelerată a reţelei, METRO a iniţiat în urmă cu peste un an un program amplu care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forţa de vânzări şi instrumente de management al afacerii. Programul continuă şi în 2019 cu o nouă campanie de marketing, prin care retailerul aduce în prim-plan rolul antreprenorilor de magazine în dezvoltarea reţelei şi a comunităţii din care fac parte. Astfel, campania „Suntem de-ai locului” capitalizează pe relaţia dintre proprietarii de magazine LaDoiPaşi şi clienţii din comunitatea în care îşi desfăşoară activitatea. Încrederea şi familiaritatea sunt atributele pe care clienţii le apreciază cel mai mult. „În relaţia cu METRO, antreprenorii sunt cei care aduc plus-valoare francizei, dar şi comunităţii în care trăiesc. Dorim să construim parteneriate de încredere şi de durată cu aceştia, de aceea venim în sprijinul lor cu un model de business adaptat nevoilor clienţilor şi cerem la schimb responsabilitate şi seriozitate. Lucrăm constant la dezvoltarea reţelei şi a experienţei de cumpărare, iar în următoarea perioadă ne propunem atragerea de noi consumatori şi fidelizarea clienţilor actuali” – a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry România.
LaDoiPaşi propune un model de business independent şi durabil, care reflectă deopotrivă aşteptările clienţilor şi nevoile antreprenorilor, numitorul comun fiind comunitatea locală. Reţeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate, cu servicii extinse, unde să se simtă confortabil.
Prin afilierea la franciza LaDoiPaşi, proprietarii de magazine au acces la consultanţă pe toate zonele afacerii (branding, sortiment diversificat de produse, preţuri competitive, transfer de know-how, echipamente moderne şi comunicare integrată de marketing). Toate aceste elemente aduc avantaje multiple, inclusiv clientului final care se bucură de o experienţă plăcută de cumpărare. În plus, proprietarul poate implementa propriile idei, de la produse la servicii sau sprijin oferit oamenilor din comunitate, în linie cu standardele francizei.

Conform studiului Neilesen, în România comerţul tradiţional are o pondere de 38% în piaţa de retail, în creştere cu 9,9% faţă de 2017. În general, după deschiderea magazinului sub brandul LaDoiPaşi, vânzările cresc în medie cu 30%. Pentru a deveni parteneri METRO în franciza LaDoiPaşi, antreprenorii trebuie să îndeplinească mai multe condiţii care vizează potenţialul de dezvoltare al afacerii, cât şi angajamentul pe termen lung şi pasiunea pentru comerţ.

LaDoiPaşi este un lanţ de magazine de proximitate, înfiinţat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piaţa magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 820 de magazine la nivel naţional, în prezent.
METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de ţări şi numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluţii personalizate pentru a satisface nevoile clienţilor săi atât la nivel regional, cât şi la nivel internaţional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry şi Real, precum şi pe serviciile de livrare şi iniţiativele de digitalizare, METRO stabileşte standarde pentru viitor: orientare către client, soluţii digitale şi modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Piteşti, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.