„Comercializarea produselor specifice sărbătorilor de iarnă se va face în cele 28 de chioşcuri comerciale din lemn puse la dispoziţia comercianţilor de Primăria municipiului. Perioada de înscriere a comercianţilor în procesul de selecţie din cadrul Târgului «Decembrie Magic» este 15.10.2018-10.11.2018, iar înscrierea se face prin completarea unei cereri-tip şi înregistrarea acesteia la registratura Primăriei municipiului Râmnicu Vâlcea. Pentru a fi validă, cererea trebuie însoţită de:
– documentele comerciantului: certificat de înregistrare, certificat constatator, atestat de producător, după caz;
– documentul de înregistrare sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, în cazul comercializării de produse agroalimentare, respectiv pentru activităţi de alimentaţie publică;
– fotografii şi alte materiale de prezentare a produselor comercializate;
– experienţele anterioare la târguri similare (dacă este cazul).
Selecţia cererilor şi modul de organizare a târgului sunt cuprinse în Regulamentul aprobat prin HCL nr. 303/2018”, se arată în documentul citat.