Despre aceste disfuncţionalităţi s-a discutat chiar cu câteva zile înainte de ziua inaugurării spaţiului de distracţii. Mihail Genoiu a sesizat personal câteva neplăceri, intervenind în vederea remedierii lor. „Despre activitatea Water Park-ului avem veşti bune. Treburile au mers destul de bine. Au fost disfuncţionalităţi în primă fază, în primele zile, până s-au obişnuit şi cetăţenii şi echipa care manageriază acolo, în sensul că şi eu am găsit câteva lucruri incomode. De exemplu, la prânz, în jurul orei 12.00, era coadă la bilete. Turele erau sub o anumită formă şi a trebuit să revin asupra lor în sensul ca cei patru casieri să acopere mai mult perioada de dimineaţă decât perioada de seară când nu mai este multă lume. Şi la programul toboganelor mai este de lucru. Sunt convins că aceste aspecte se vor pune la punct şi va fi bine”, a precizat Genoiu.
Peste 200.000 de lei în 19 zile de funcţionare
Legat de încasările obţinute din prestarea acestor servicii, în casiera Water Park-ului craiovean s-au strâns, în aproximativ două săptămâni de funcţionare, peste 200.000 de lei. Reamintim că tarifele practicate sunt următoarele: 24 lei pentru copii între 5 şi 10 ani, de luni până vineri – brățară albă; 36 lei pentru persoanele de peste 10 ani, de luni până vineri – brățară albastră; 34 lei pentru copii între 5 şi 10 ani, în week-end – brăţară roşie; 50 lei pentru persoanele de peste 10 ani, în week-end – brăţară neagră; 15 lei taxa saună pentru persoanele de peste 16 ani – brăţară verde.