Conform publicației on-line INFO MALU MARE, instituția condusă de Adela Gherghe a înaintat către Asociaţia Metropolitană de Transport Public Craiova (ADI-Transport), din care mai fac parte comunele Breasta, Bucovăţ, Cârcea, Işalniţa, Pieleşti, Şimnicu de Sus şi Gherceşti, o solicitare pentru un singur traseu de transport în comun, respectiv Craiova – Preajba și retur. Deși avea posibilitatea să solicite și alte trasee, care să asigure accesul către mijloacele de transport în comun ale RAT Craiova pentru toți cetățenii comunei, primăria Malu Mare a ignorat pur și simplu nevoile a câtorva mii de locuitori din Preajba Nouă (zona Selgros – Ford). Așa se face că, în prezent, sutele de familii care locuiesc în acel cartier sunt puse zilnic în fața unei dileme: fie parcurg zeci de minute pentru a putea folosi un mijloc de transport în comun către Craiova, fie apelează la mașinile personale și sunt obligați să aștepte zeci de minute în trafic, ruta fiind una dintre cele mai aglomerate din zona metropolitană.
Puteți citi restul articolului pe site-ul INFO MALU MARE.
Primărița din Malu Mare, acuzată că a blocat accesul la transportul metropolitan pentru jumătate din comună
Adela Gherghe, edilul liberal al comunei Malu Mare, este acuzată de locuitorii cartierului Preajba Nouă, o zonă care în ultimii ani a cunoscut o dezvoltare fulminantă, că le-a blocat accesul la transportul metropolitan.