Domeniul în care excelează este industria alimentară, brandul construit la Vâlcea, Boromir, fiind astăzi cunoscut şi în străinătate. Fraţii Boromiz au mai activat sau activează şi în industria lemnului, consultanţă în afaceri, comercializarea de produse petroliere, abatorizare şi carmangerie.
Munca în familie
În urmă cu 30 de ani, Constantin Boromiz s-a aventurat primul în afaceri, alături de soţia sa Mariana punând la bătaie banii pe care îi primiseră ca dar de nuntă. Li s-au alăturat fratele lui Constantin, Gheorghe Boromiz, cumnatul George Frîntu, dar şi prietenii Mircea Ureche şi, ulterior, Constantin Sava. Împreună au numit compania BOROMIR: Boro – familia Boromiz, Mi – Mircea Ureche şi R – România. Compania a ajuns la o cifră de afaceri de 160 de milioane de euro în anul 2023, dar acţionarii au ca obiectiv să atingă pragul de 500 milioane euro.
Constantin Boromiz subliniză de fiecare dată că ingredientul-minune pentru reuşita în afaceri este munca în familie.
Primul milion de dolari
Primul milion de dolari, profitul familiei, l-a înregistrat în 1997, însă până acolo „a fost nevoie de multe investiţii, multe rulaje şi multe credite”. Între anii 1998 şi 2011, Boromir Ind Râmnicu Vâlcea, compania înfiinţată în 1993, a achiziţionat Moara Cibin Sibiu, Moara de grâu din Buzău, Comcereal Râmnicu Vâlcea, Moara de grâu Deva şi Moara de cereale Slobozia.
Copiii familiei, care au crescut jucându-se cu aluatul, preiau ştafeta
Din urmă vin deja tinerii din familia Boromiz, care au crescut jucându-se cu aluat în locul plastilinei şi care au învăţat de la cei mai buni profesori de business, spune Constantin Boromiz. O parte şi-au găsit deja locul în firmă, Ioana Boromiz, una dintre fiicele lui Constantin Boromiz, preluând coordonarea activităţilor de marketing, strategii, imagine online şi offline, în timp ce surorile ei, Diana şi Anastasia, se pregătesc şi ele să se implice în firmă. „Copiii au văzut tendinţele de consum, care se schimbă rapid, şi au actualizat businessul. S-au adaptat la noile cerinţe, s-au adaptat la online şi la marketing. Fiica mea s-a specializat pe marketing şi s-a văzut pe loc impactul intrării ei în afacere“, a spus Constantin Boromiz în cadrul conferinţei ZF & BRD „Tu eşti viitorul în business”, care a avut loc recent la Râmnicu Vâlcea.