DN7D se află în nordul judeţului şi tranzitează patru comune
În Vâlcea există un Drum Naţional de pământ

Prin intermediul unei interpelări depusă la Ministerul Transporturilor, deputatul liberal Cristian Buican a reluat subiectul modernizării DN7D, drum de pământ care tranzitează comunele Câineni–Boişoara–Titeşti–Perişani şi care are o lungime de 31 de kilometri.

0

„Necesitatea modernizării DN7D, precum şi urgenţa acestui demers, reies din importanţa pe care această arteră rutieră o poate avea în decongestionarea traficului de pe Valea Oltului, care în fiecare week-end este blocat. Fie că există lucrări de întreţinere, fie din cauza unor accidente sau a volumului mare de maşini ce tranzitează DN7 Valea Oltului, în fiecare săptămână şoferii trebuie să suporte ore întregi de ambuteiaje rutiere. Mai mult decât atât, modernizarea DN7D ar oferi şi şansa unei dezvoltări turistice durabile a localităţilor din Ţara Loviştei, această Bucovină din Nordul Olteniei. Aceste localităţi ce sunt tranzitate de acest DN se află într-o situaţie imposibilă, în care majoritatea drumurilor judeţene şi comunale sunt asfaltate, dar principala arteră naţională ce le tranzitează arată mai rău decât un drum forestier”, arată deputatul Buican, în interplarea adresată ministrului Transporturilor, Felix Stroe.

„Singurele lucrări de asfaltare au fost realizate acum mai bine de 10 ani, pe o porţiune de doar 6 km”
Parlamentarul liberal vâlcean şi-a exprimat dezamăgirea şi în privinţa a ceea ce a numit „lipsa de interes şi a dispreţul arătat de responsabilii guvernamentali privind modernizarea acestui DN”, subliniind că singurele lucrări de asfaltare au fost realizate acum mai bine de 10 ani, pe o porţiune de doar 6 km din cei peste 31 de km ai drumului. „Este inacceptabil ca în România anului 2017 să mai existe Drumuri Naţionale de pământ, aşa cum este DN7D şi vă solcit să întreprindeţi toate măsurile legale privind remedierea acestei probleme”, a arătat Cristian Buicann (foto).

„În România mai sunt doar patru astfel de DN-uri, printre care şi DN7D”
Într-un comunicat, acesta afirmă că în ultimii 10 ani a iniţiat demersuri parlamentare pentru modernizarea DN7D de fiecare dată când s-a schimbat Ministrul Transporturilor. „Tocmai de aceea am făcut şi această nouă interpelare. M-am gândit că, dacă noul ministru demite directorii de la CFR pentru întârzieri ale garniturilor de tren sau pe cei de la Metrorex pentru mici defecţiuni tehnice, va lua taurul de coarne şi în privinţa modernizării drumurilor naţionale de pământ din România. Mai sunt doar patru astfel de DN-uri, printre care şi DN7D. De asemenea, am văzut că cei din conducerea Consiliului Judeţean se inspiră din activitatea mea parlamentară în privinţa demersurilor pe care le fac la nivel guvernamental şi m-am gândit ca de acum înainte să le dau mură în gură câte o temă pe săptămână. Dacă vor rezolva măcar 10% din problemele pe care le voi ridica în Parlament, o să mă declar mulţumit şi nu îi voi acuza de plagiat”, conchide Buican.