CJ Dolj a achiziționat recent, prin sistemul electronic de achiziții publice „servicii de furnizare a unei soluții informatice pentru vânzarea și plata on-line de bilete pentru diferite dispozitive electronice”. Administrația județeană a plătit 45.000 de lei pentru serviciile mai sus pomenite, suma urmând să asigure sistemul de tiketing pentru muzeele din subordine pentru o perioadă de un an. „Consiliul Judeţean Dolj dorește achiziționarea serviciilor on-line pentru vânzarea biletului unic prin care pot fi vizitate următoarele obiective culturale: Muzeul de Arta Craiova, Muzeul Olteniei şi Muzeul Cărții și Exilului Românesc (Casa Dianu)”, se arată în documentația postată în SEAP. Cum Muzeul Olteniei are în componență trei secții – cea de Istorie-Arheologie, cea de Stiințele Naturii și cea de Etnografie (Casa Băniei), sistemul achiziționat de consiliul județean va fi implementat în cinci locații.
Acces cu plata online în muzee
Potrivit caietului de sarcini întocmit de funcționarii CJ Dolj, furnizorul va asigura un sistem de imprimare și vânzare bilete pentru un pachet de 5 muzee, urmând să pună la dispoziție pentru toate muzeele din cadrul pachetului: licența și mentenanța software, întregul echipament pentru imprimarea și vânzarea biletelor la casieriile muzeelor, cât și pentru accesul în muzee: calculator, imprimantă, terminal de scanare, hârtie pentru bilete în regim nelimitat. În plus, va integra sistemul de ticketing în site-urile muzeelor, urmând să aibă parte, în contrapartidă, de un comision. „Ofertantul are obligația de a pune în funcțiune toate echipamentele electronice solicitate, precum şi serviciile pentru vânzarea şi plata biletelor on-line fără alte costuri suplimentare. Va asigura instruirea personalului desemnat pentru utilizarea serviciilor solicitate. Pentru vânzarea on-line a unui bilet, prestatorul va primi un comision de vânzare de 5% fără TVA din prețul acestuia. Pentru celelalte modalități de vânzare, comisionul de vânzare va fi 0%. Prestatorul va asigura hârtia necesară pentru tipărirea a 1.000 de bilete pentru fiecare locație. Valoarea estimată a achiziției pentru implementarea serviciilor pentru vânzarea şi plata on-line a biletelor, precum şi a echipamentelor electronice solicitate pentru cele 5 locații, este de 4.000 de lei/ lună fără TVA”, se arată în caietul de sarcini.