Reabilitare la extreme, pe linia de tramvai

După ani de aşteptare, se dezgheaţă proiectele de reabilitare a căii de rulare a tramvaiului în municipiul Craiova. Două asemenea investiţii, licitate repetat de primărie, au fost adjudecate în ultima perioadă.

0

Execuţia lucrărilor pentru proiectul – „Modernizarea căii de tramvai (în cale proprie) de pe Calea Severinului, în zona industrială Cernele de Sus – Faza 1 şi Modernizarea căii de tramvai (în cale proprie) de pe Calea Severinului, în zona industrială Cernele de Sus – Faza 2”, a fost atribuită la începutul acestei luni către URBAN PROFILE GRELE SRL, contra sumei de 37.046.714 lei, fără TVA, cu aproximativ 4 milioane de lei mai puţin faţă de valoarea estimată de edili. Proiectul prevede modernizarea infrastructurii aferente transportului public de călători cu tramvaiul din municipiul Craiova prin reabilitarea a 2.500 m cale dublă de rulare a tramvaiului pe Calea Severinului şi prin modernizarea liniei de contact şi a reţelei pentru alimentarea electrică pe aceleaşi tronsoane.

Reabilitare şi semaforizare în zona Ford

Cei de la Profile Grele au licitat şi pentru altă bucată din calea de rulare a tramvaiului scoasă la licitaţie spre reabilitare de edilii craioveni, cea din zona Ford, pe cea care au pierdut-o însă în favoarea asocierii MARI-VILA COM / METALCOLECT PROD SRL, care şi-au adjudecat contractul cu o ofertă de preţ de 21.111.744 de lei. Licitaţia pentru execuţia lucrărilor pentru componenta ”Modernizarea căii de tramvai (în cale proprie) de pe str. Henry Ford în zona industrială Ford şi Extinderea sistemului de management al traficului prin integrarea de noi intersecţii semaforizate cu funcţionarea în regim adaptiv şi sistem de comunicaţii – Etapa 1, Faza 3- Proiect Integrat de Modernizare a Sistemului de Transport Public cu Tramvaiul în Municipiul Craiova- MOTRIC –T1”, cod SMIS 129159 a fost atribuită la sfârşitul lunii ianuarie. Proiectul prevede modernizarea căii duble de rulare a tramvaiului de pe str. Henry Ford şi anume (reabilitarea căii de rulare, reabilitarea liniei aeriene de contact, modernizarea staţiilor pentru călători, drenajul pluvial) precum şi „extinderea sistemului de management al traficului prin semaforizarea mai multor intersecţii: intersecţia cu bd. Decebal, intersecţia cu str. Drumul Apelor (cele doua ramuri, ce înconjoară o staţie de combustibili), intersecţia cu cele două accese auto, foarte apropiate, de la Poarta nr.2 Ford, intersecţia semaforizata cu str. Căpşunilor (aparţinând teritorial de comuna Malu Mare) şi un acces auto către parcarea exterioară limitrofă Porţii 1 Ford şi intersecţia cu accesul auto de la Poarta nr.l Ford situată în proximitate. Prin semaforizarea tuturor acestor intersecţii de pe str. Henry Ford se are în vedere conectarea ulterioară la reţeaua de comunicare date a sistemului actual implementat de management al traficului”.

Facebook Comments