Ce piese de mobilier sunt indispensabile într-un birou bine organizat

Biroul este locul unde mulți oameni petrec mai bine de opt ore zilnic, practic această încăpere consumă o treime din timp. Ca randamentul la birou să fie maxim, această zonă trebuie corect organizată.

0

Reguli de amenajare a unui birou

Un spaţiu funcțional, bine organizat se poate obţine cu uşurinţă respectându-se câteva recomandări simple.  

Camera de birou trebuie să fie funcțională, să nu fie aglomerată cu piese de mobilier inutile. Corpurile montate în interior trebuie să ajute, să permită o organizare bună, astfel ca fiecare persoană să găsească cu uşurinţă documentele, materialele de lucru şi celelalte elemente necesare pentru desfășurarea eficientă a sarcinilor. 

Spațiul din birou trebuie să fie bine delimitat, să existe o zonă de lucru, de păstrare şi arhivare a documentației, dar şi spațiu de relaxare pentru utilizatori. În acest fel se creşte randamentul. 

Încăperile de birou trebuie amenajate minimaliste, dotate cu mobilă ergonomică şi să se opteze pentru amplasare lejeră a  corpurilor. Aceste detalii asigură estetică plăcută şi permit personalului să desfăşoare activităţile în condiții bune, aspecte ce contribuie la creşterea productivităţii. 

Ce corpuri de mobilă nu trebuie să lipsească dintr-un birou

Este de la sine înţeles că masă de lucru şi scaunul de birou sunt două corpuri indispensabile, practic, fără acestea nu se poate desfăşura activitatea. Masa de lucru trebuie fie generoasă, să permită amplasarea echipamentelor indispensabile: laptop, monitor, imprimantă, tastatură, mouse, s.a. Dacă vorbim de scaune pentru birou acestea trebuie să fie ergonomice, să asigure utilizatorilor poziție corporală corectă şi să fie realizate din materiale de calitate, așa investiția va fi solidă şi de durată.

Dulapurile pentru păstrarea şi arhivarea documentelor sunt alte elemente ce nu trebuie să lipsească dintr-o încăpere bine organiză. Acestea trebuie să fie prevăzute cu rafturi solide ce pot păstra corect documentaţia aferentă. Dacă activitatea desfăşurată la birou presupune întâlniri față în faţă cu clienţii, se impune şi montarea unei zone speciale. Aici se pot include mese cu design prietenos şi scaune adecvate sau canapele, măsuţe joase şi fotolii moderne. 

Acestea sunt doar câteva elementele minimale ce pot fi urmărite pentru a avea certitudinea că se amenajează un spaţiu perfect funcţional, însă nu sunt singurele. Detaliile legate de aspect, design, coloristică, iluminat sunt ale constante importante cărora trebuie să li se acorde atenţie. 

Facebook Comments