Interviu cu candidatul PNL la Primăria Craiova
Nicolae Giugea: „Sunt singurul candidat la Primăria Craiova care nu are interese imobiliare”

0

Reporter: Domnule Giugea, de ce aţi decis să intraţi în competiţia pentru Primăria Craiova?
Nicolae Giugea: Primul motiv şi poate cel mai important ar fi acela că sunt profund nemulţumit de direcţia în care se îndreaptă oraşul nostru. În ultimii 12 ani de zile, Craiova a încăput pe mâna unui grup de interese care acţionează după propriile legi, în dispreţul cetăţenilor. Dincolo de spoiala de care actuala administraţie face paradă, adevărul este că oraşul nostru se depopulează într-un ritm accelerat. La fiecare două ore, un craiovean pleacă din oraş definitiv! De ce credeţi că se întâmplă asta, dacă lucrurile sunt aşa de roz cum susţine administraţia actuală?

Rep.: De ce consideraţi că sunteţi singura alternativă reală la actuala administraţie?
N.G.: Pentru că sunt singurul candidat care nu are interese imobiliare. Dacă priviţi actuala luptă pentru Primăria Craiova şi faceţi acest lucru cu detaşare şi imparţialitate, veţi vedea că, în afară de mine, asistăm de fapt la o luptă între grupuri de interese imobiliare. Sub administraţia din ultimii 12 ani, Craiova a devenit un adevărat paradis al afacerilor dubioase. Sunt demolate case de patrimoniu, sunt desfiinţate spaţii verzi, sunt distruse zone istorice, totul în interesul câtorva oameni. Iar interesele acestor oameni sunt apărate de unii din primărie. Îi vezi cum vin la inaugurări cu haine, pantofi, ceasuri şi genţi de zeci de mii de euro. Totul din salariile lor de bugetari. Se cred stăpâni peste oraş şi îi sfidează pe craiovenii care muncesc onest.
S-a format o adevărată caracatiţă care sufocă bugetul Craiovei. Iar cine îndrăzneşte să spună ceva, cine nu se aliniază odelor care ne fac să părem a fi în Coreea de Nord, este imediat taxat de locotenenţii zeloşi ai puterii, care speră să prindă şi ei câteva firimituri de la masa stăpânilor.

Rep.: Care credeţi că sunt principalele probleme ale Craiovei?
N.G.: Este o întrebare foarte dificilă, pentru că oraşul nostru are probleme atât de mari, încât este greu de spus ce este mai urgent. În ultimii 12 ani, nu s-a făcut nicio investiţie în sistemul de termoficare, care este aproape de colaps. Suntem singurul oraş care are groapa de gunoi în intravilan. Nu avem un spital de pediatrie, iar spitalele din subordinea primăriei nu au dotările necesare. Plătim cele mai scumpe utilităţi din ţară – apă caldă, căldură, gunoi, parcare. Nu s-a construit nicio creşă, iar grădiniţele care trebuiau renovate sunt abandonate în stadiul de şantier. Nu există locuri de muncă bine plătite şi de aceea tinerii pleacă din oraş. Traficul este un adevărat coşmar mai ales la orele de vârf. Şi aş putea continua mult şi bine.

Rep.: Ce este de făcut?
N.G.: Soluţii există pentru fiecare dintre aceste probleme şi le voi prezenta pe parcursul campaniei. Ele au fost elaborate de specialiştii care formează echipa PNL şi care au expertiza necesară. De exemplu, pentru rezolvarea problemei traficului şi a parcărilor, a fost elaborat un studiu care indică faptul că sunt necesare soluţii de fluidizare a traficului la intrările în oraş. De asemenea, este necesară construirea de parcări în fiecare cartier.
Pentru termoficare trebuie făcute investiţii imediate în reţeaua primară şi secundară şi trebuie reabilitate punctele termice. În domeniul sănătăţii este nevoie de construirea unui spital de pediatrie şi de dotarea spitalelor existente. Fiecare problemă are o soluţie. Nu imediată, poate nici într-un mandat. Dar dacă începem acum, putem pune Craiova pe drumul corect. Şi totul porneşte cu aducerea unor oameni competenţi în posturile de decizie.

Rep.: Ce le-aţi transmite craiovenilor la început de campanie?
N.G.: Va fi o campanie dură, cu atacuri suburbane aşa cum adversarii noştri ne-au obişnuit. Le-aş spune craiovenilor să treacă dincolo de aparenţe, să vadă adevărul din spatele minciunilor de campanie. Şi să voteze aşa cum îi îndeamnă conştiinţa, cu gândul la viitorul Craiovei, adică la viitorul lor şi al copiilor. Oraşul nostru a mai pierdut câteva ocazii de dezvoltare.
Să nu mai pierdem încă una!

Cod AEP: 21240015

Facebook Comments