SC APAVIL SA Vâlcea pune la dispoziţia clienţilor săi portalul de servicii on-line

0
384

Începând din luna aprilie 2017, APAVIL SA Vâlcea pune la dispoziţia clienţilor săi o serie de servicii on-line: primire facturi pe e-mail, achitare facturi on-line, istoric consum de apă, istoric plăţi, facturi în sold, transmitere index autocitit. Pentru a avea acces la aceste facilităţi, este necesară crearea unui cont de utilizator. Pentru crearea contului, se accesează pagina www.apavil.ro, secţiunea Portal Clienţi, se apasă butonul Înregistrare şi se introduc datele solicitate: adresă e-mail validă, cod client, număr contract (acestea din urmă regăsindu-se pe factură) şi parola (formată din minimum 8 caractere). După introducerea datelor, pentru a valida adresa de e-mail introdusă de dumneavoastră, veţi primi un link pe care trebuie să-l urmaţi, acesta fiind ultimul pas pe care trebuie să-l faceţi pentru a vă crea contul. Vă puteţi apoi autentifica folosind e-mailul şi parola pe care le-aţi introdus la înregistrare.
Datele accesibile din secţiunea Portal Clienţi sunt:
– Date personale (secţiunea Actualizare date), unde clientul poate schimba parola asociată contului şi poate opta pentru primirea facturii pe e-mail pentru serviciile de alimentare cu apă şi/sau canalizare;
– Date legate de facturile emise (secţiunea Cont), unde clientul poate vizualiza facturile în sold, istoricul plăţilor efectuate, istoricul consumului înregistrat;
– Secţiunea Plată facturi on-line. Condiţia necesară şi suficientă pentru ca un utilizator al sistemului să poată efectua plata facturii prin internet este existenţa unui card valid, emis sub sigla VISA sau MasterCard, care să accepte plata prin internet. Menţionăm că la plata on-line a facturilor nu se percep comisioane, procesarea datelor se face rapid, clientul având astfel acces la contul nou-creat oricând, de oriunde.
– secţiunea Transmitere index autocitit – în situaţia în care din motive obiective reprezentantul Apavil SA nu are acces la contor, indexul autocitit poate fi transmis de către client începând din data de 25 până la sfârşitul lunii. Apavil SA îşi rezervă dreptul de a nu utiliza indexul transmis dacă indică variaţii mari de consum faţă de medie. Asigurarea accesului la contor este singura cale de a oferi un serviciu corect facturat şi posibilitatea de a avea un control asupra consumurilor.
Apavil SA are convingerea că tot mai mulţi clienţi vor apela la serviciile online, accesul la aceste servicii fiind gratuit, simplu şi rapid, disponibil pentru toţi clienţii care au încheiat un contract de furnizare/prestare servicii apă şi canalizare cu societatea.