EximBank asigură exporturile Annabella Fabrica de Conserve Râureni în Belarus

0
322

Marţi, 21 februarie 2017, EximBank a emis pentru compania Annabella Fabrica de Conserve Râureni, unul dintre cei mai importanţi producători români de conserve din fructe şi legume, o poliţă de asigurare în numele şi în contul statului român care protejează societatea împotriva riscului de neplată pentru un volum al exporturilor de 50.000 de euro în Belarus.
”Suntem la a doua colaborare de acest tip cu Annabella Fabrica de Conserve Râureni și, chiar dacă nu vorbim despre volume foarte mari, cred că este foarte important semnalul pe care îl transmit aceste tranzacţii: tot mai mulţi exportatori români îşi deschid apetitul şi pentru alte pieţe decât cele ale Uniunii Europene, care aduc profituri ridicate, dar sunt mai riscante comparativ cu spaţiul european, iar EximBank poate răspunde nevoii de protecţie faţă de riscurile comerciale sau politice internaţionale, oferind produse care minimizează consistent aceste riscuri. Din punctul nostru de vedere, pachetul de asigurări pe care îl putem oferi în numele şi contul în statului român este extraordinar pentru companiile care vor să iasă pe alte pieţe sau să intre în relații comerciale cu parteneri noi, atât datorită siguranţei oferite, cât şi din perspectiva accesării de credite, asigurările putând fi cesionate în favoarea băncilor finanţatoare pentru completarea mixului de garanţii”, a spus Traian Halalai, preşedintele executiv al EximBank.
În urma încheierii acestei poliţe de asigurare, Annabella Fabrica de Conserve Râureni are siguranţa încasării a 85% din valoarea mărfurilor pe care urmează să le livreze către partenerul său comercial din Belarus. Utilizând asigurările emise de EximBank, compania are garanția unei prezenţe susţinute pe piaţa ţintă, dezvoltându-şi afacerile cu noi parteneri şi cu noi contracte de export, în condiţii de continuitate a activităţii locale.
”Cred că pentru un producător român nu poate să fie o satisfacţie mai mare decât faptul că brandul companiei sale a ajuns la performanţa de a avea vizibilitate pe întregul mapamond. Am ajuns aici pentru că am schimbat, ne-am adaptat, creăm şi inovăm, dar fără să uităm cea mai de preţ valoare: să păstrăm calitatea produselor pentru care suntem recunoscuţi. Avem peste 150 de sortimente diferite care ajung astăzi în 22 de țări de pe patru continente. Am reuşit să creştem ponderea exporturilor la 20% din totalul vânzărilor şi ne dorim să continuăm să ne consolidăm prezenţa în afara ţării, mai ales că avem la dispoziţie şi instrumente financiare care ne permit să facem acest lucru în condiţii mult mai sigure, aşa cum sunt asigurările emise de EximBank”, a spus Dan Mutu, directorul general al Annabella.